WTF?

Asså vafan? Min bror är verkligen helt störd ibland. Jag sitter i soffan med min laptop och han sitter vid skrivbordet typ två meter bort med sin data. Helt plötsligt ställer han sig upp, påväg ner för trappan säger han: "Lisa?" Jag svarar: "Ja?" Han: "Du vet väll att du heter Lisa?" WTF lixom? Det är väll klart som fan att jag vet? Vad vill du? Jag blir ju så jävla förbannad, sitter halvt och sover så måste han fråga nått så dumt.

Nu kom han upp för trappan med en cigg och frågade om jag ville att han skulle fimpa i mitt öga? Vafan?! Det är väll klart som fan att jag inte vill. Jävla idiot!

Kommentarer
Postat av: Amanda

haha ehh okej?

2008-07-15 @ 22:04:25
URL: http://loosh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0