Inte ens värt att läsa

Hej alla katter :)
Jag sitter hema hos Amanda och tjillar. Det är asnajs. Vi har kollat på skräckfilm med Anden & Alex. Det var myys. Filmen hette KM31, den var ganska bra faktiskt. En ganska bra skräckfilm för en gångs skull :)

Just nu sitter vi iallafall och tittar på Sune på Cartoon Network och ttyp halvsover. Jag vet inte varför jag bloggar just nu med tanke på att det här inlägget ttyp blir skittråkigt, men jag tänkte bar att jag inte har bloggat på ett tag så det kanske är dax. Imorgon ska Amanda på poolparty så vi måste gå upp tidigt, sen ska jag hem och städa. Det suger. Min data har pajjat hemma så det är förresten ett skäl till att jag inte har bloggat. Jag känner att det har inlägget har blivit helt osammanhängande och ointressant så jag kan lika gärna slänga in en helt ointressant bild som inte hör hemma här.

Kattig jag är allstå .. not.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0