Because I love you

Hej alllesammans :)

Känner att det var evigheter sen jag bloggade, och de senaste blogginläggen har bara bestått av låttexter. Antar att ett av skälen till att jag var tvungen att lägga ner bloggen var skolan. Jag ägnade förlite tid till skolan, men nu när jag tagit tag i det tror jag jag ska kunna få in lite bloggning också. Jag har känt suget efter att blogga hela veckan, men har inte riktigt haft tid att blogga. Har sovit hos min pojkvän (sen 9 månader tillbaka) nästan varje dag den här veckan och då har jag inte bloggat nått. Tiden går åt att tränatränaträna på Guitar Hero så jag kan komma upp till hans nivå någongång. Är på hard nu, har precis lärt mig spela där så det tar väll ett tag innan jag kommer upp till expert, om jag ens kommer dit.

Just nu sitter jag och lyssnar på musik och leker lite på facebook. Tittar på massa gamla bilder ifrån kryssningen jag var på i höstas(?) med Sofie, Rebecca och Lovisa. Skulle absolut inte banga på att göra om det, men om dom vill vet jag inte. Fråga inte varför för det tänker jag inte gå in på ;)

Nu tänkte jag se om jag kunde fixa till en header så att bloggen blir lite finare, bloggar senare :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0